Thursday, January 13, 2011


Mood ari ni = Aku rasa nak boh penerajang sedas dua kt korang ni..tp..aku ni kan pompuan.. lemah..huhu..sedih lagi..Sebab korang..aku x dak selera plk nk mkn..terperap lg la dlm peti ais..aku kenal sapa diri aku..aku tahu baik buruk kelaku aku..aku tahu setiap kesilapan yang pernah aku buat..tp..itu bukan peluang untuk korang suka2 hati mak bapak tiri tok sedara korang nk ambil kesempatan atas aku..aku pun reti nk jadi baik la tongong..(ops..terkasar suda)erm..dah!! malas dh aku nk melampiaskan segala kemarahan..tapi hati aku sakit sangat..tadi pun dh berjurai ..


update:
rimas!!!lemas!!!..awak tu dh rupa ketam..ada ati nk ajar sy berjalan..huh..bukan x sudi..tp bukan awak yg sy akan cari kalau nak mntak tolong skali pun..awak yg hampir memusnahkan apa yg sy baiki..tolong jgn ganggu sy lg!! 
seorang pelacur pun di anggap mulia bila mana hanya memberi makan kpd seekor anjing!!..
Allah x pernah membezakan manusia..hanya kita yang meletakkan diri kita samada berada di tempat yg dimuliakan Allah atau tempat yg mana kita dipandang hina..
jadi..awak bukan sesiapa pun yang berhak untuk menilai saya.. ini jalan yg sy pilih untuk mendapat keredhaannya..InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

ouR TruLY loVE

Daisypath Anniversary tickers

our marriage

Daisypath Anniversary tickers

yang sudi menjengah